Simplify HR
Simplify HR is uw partner voor flexibele HR -, payroll – en administratief ondersteuning, dit a.d.h.v. interim management, outsourcing en HR Advies.
Ons doel is om rust en continuïteit te waarborgen in organisaties door een perfecte match te vinden tussen klantbehoeften en ervaren professionals. Met een focus op vereenvoudiging van de complexe regelgeving, langdurige partnerships, flexibiliteit en expertise.
Aangeboden diensten:
- (Tijdelijke) in-house consultancy van een HR, payroll of administratief talent
- Het starterspakket, de volledige ontzorging van alle wettelijke en administratieve verplichtingen voor de aanwerving van jouw eerste werknemer.
- Werving & Selectie, matchmaker voor zowel vaste als freelance posities
- Ons Ad-hoc ondersteuningspakket, altijd een partner aan jouw zijde. Jij bepaald wat wij oplossen, bemiddelings- en/of ontslagprocedures, opstellen van het HR-beleid tot de dagdagelijkse vragen van medewerkers beantwoorden.
Voor alle personeelszaken van A tot Z.