Service Design: de sleutel tot betere business en gelukkigere klanten
Organisaties die diensten en ervaring als een integraal onderdeel van hun activiteiten beschouwen, behalen aanzienlijk betere resultaten. Een goed service design wordt dus steeds crucialer.
Maar wat houdt “een dienst ontwerpen” precies in? Hoe vertaal je klantbehoeften naar concrete diensten?
In deze opleiding duiken we in de principes van goed serviceontwerp en hoe je deze kunt toepassen, ongeacht je rol of sector. Je ziet praktijkvoorbeelden, innovatieve methoden en je gaat zelf aan de slag gaan met diverse technieken
Je leert hoe je customer journeys in kaart brengt, touchpoints optimaliseert en hoe je creativiteit inzet om memorabele ervaringen te ontwerpen.
Deze opleiding is waardevol voor elke professional die klantgerichtheid centraal stelt, en in het bijzonder voor managers, beleidsmakers, creatives en iedereen die betrokken is bij het verbeteren van diensten en klantervaringen.
Docent:
Tom Verbist en Tine Peeters, DottAchilles.