De klassieke manieren van marketing volstaan niet meer. Stilstaan is achteruitgaan.
Maar naar waar kunnen we evolueren? Wat zijn nieuwe manieren om met marketing om te gaan?
Dit zijn de vragen die beantwoord zullen worden tijdens deze Growth Marketing Inspiratiesessie.
Growth marketing is marketing op een andere manier bekeken. Minder input, meer output. Doelgerichter communiceren en zaken die onmogelijk lijken toch mogelijk maken.
Met een combinatie van een creatieve mindset en digitale tools kan een marketingstrategie naar een volgend niveau getild worden.
Tijdens de inspiratiesessie praten we over snelle experimenten, best practices, tools, learnings, snacks en krijg je de mogelijkheid om al uw growth marketing gerelateerde af te vuren aan de consultants van GrowForce.
Begin vandaag nog uw concurrenten te slim af te zijn en kom luisteren naar wat growth marketing voor u, uw team of uw bedrijf kan betekenen.
De sessie zal worden gegeven door Thierry D’haenens en Nicholas D’hondt van GrowForce.
CONCREET
- Wanneer: Dinsdag 28 januari 2020, 8u30-10u00
- Waar: C-mine Crib, Creativity Loft
- Wat: Inspiratiesessie, incl. mini-ontbijt
- Prijs niet-Cribbers: 15 euro pp
- Prijs Cribbers: 0 euro (Crib betaalt)
Wie is GrowForce?
GrowForce helpt oprichters, marketeers en growth teams bij het creëren van voorspelbare sales funnels en het verhogen van tractie, retentie en referral.
Het GrowForce team doet dit door je te leren hoe je leadgeneratie kan automatiseren, klantstromen kan optimaliseren en het brainstormen over growth-experimenten.
GrowForce kan je ook helpen om uw waardepropositie, verkoop- en marketingproces, technologie blueprint en verkoopteam naar een hoger maturiteitsniveau te brengen.
GrowForce heeft al meer dan 200 professionals gecoacht bij bedrijven als Telenet, KBC, Luminus, Tentoo, Ontoforce, Birdhouse, Bloovi, Bolt, EY, Bullswap and Start it @kbc.