“Marketing, back to the future” door Carlo van Tichelen
Hoe raak je anno 2022 in een visuele wereld nog een gevoelige snaar bij consumenten? En hoe speel je in op de behoeften van de toekomst? Met zijn marketingtraining ‘Back to the Future’ inspireert Carlo van Tichelen je naar het verleden te kijken om het bedrijf van de toekomst te worden. Je leert er hoe jij als marketeer kan inspelen op deze ontwikkelingen en jezelf daarom niet altijd hoeft heruitvinden!
Over Carlo van Tichelen
Carlo van Tichelen is een entertainer, een meestermarketeer en leidt al meer dan 30 jaar communicatiebureau Phobos & Actor in hartje Kempen. Recht van de schoolbanken werd hij ondernemer, adviseerde kleine en grote bedrijven, gaf vorm aan organisaties en overheden én reisde de wereld rond met trainingen over leiderschap en marketing.
CONCREET
- donderdag 20 oktober 2022 | 9u00 – 11u00
- Locatie: Creativity Loft, C-mine Crib
- Open voor iedereen
- Gratis sessie – inschrijven verplicht, beperkt aantal plaatsen